تین کروڑ خاندانوں کو براہ راست سبسڈی سے متعلق وزیر اعظم کا بڑا اعلان

0 137

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان نے کہا ہے کہ احساس پروگرام کے تحت 3 کروڑ خاندانوں کو براہ راست سبسڈی دی جائے گی، کسانوں کے لیے بھی براہ راست سبسڈی کا پروگرام لا رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان نے آج اسلام آباد پناہ گاہ کا دورہ کر کے ’کوئی بھوکا نہ سوئے‘پروگرام کا آغاز کر دیا، انھوں نے مزدوروں کے لیے قائم پناہ گاہوں کو نعمت قرار دیتے ہوئے کہا پناہ گاہیں اور کوئی بھوکا نہ سوئے پروگرام فلاحی ریاست کا آغاز ہے۔

وزیر اعظم عمران خان نے اس موقع پر اپنے خطاب میں کہا 3 کروڑ خاندانوں کو براہ راست سبسڈی کا آغاز جون سے ہوگا، 3 کروڑ خاندانوں کا مطلب آدھی سے زائد آبادی کو فائدہ پہنچے گا۔

انھوں نے کہا ملک میں کئی جگہیں ایسی ہیں جہاں لوگوں کو 2 وقت کا کھانا نہیں ملتا، جہاں سب سے زیادہ بھوک ہے وہاں کھانا فراہم کیا جائے گا، کھانا فراہم کرنے والے موبائل ٹرک پورے پاکستان میں جائیں گے، پاکستان میں جہاں جہاں غریب ہیں وہاں یہ موبائل ٹرک جائیں گے۔

وزیر اعظم نے کہا پناہ گاہیں ان علاقوں میں ہوں گی جہاں مزدور ہوں، بہت سارے مخیر حضرات اس پروگرام میں حصہ ڈالنا چاہتے ہیں، کے پی، پنجاب اور گلگت بلتستان میں صحت کارڈ بھی جاری ہوں گے، جس سے عوام کسی بھی اسپتال سے 10 لاکھ روپے کا علاج کرا سکتے ہیں۔

انھوں نے مزید کہا کہ پناہ گاہیں اور کوئی بھوکا نہ سوئے پروگرام فلاحی ریاست کا آغاز ہے، ماضی میں اس طرح کا کوئی پروگرام نہیں لایا گیا، احساس پروگرام کی ٹیم کو مبارک باد پیش کرتا ہوں، یہ پناہ گاہیں محنت کش لوگوں کے لیے بنائی گئی ہیں، جہاں وہ باعزت طریقے سے کھانا کھا سکتے ہیں۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.